Vídeo noticias de Asturias Verde 

Visitantes desde 11 Oct 2017
Free counters!

 

Círculo Podemos Salas denuncia que la transparencia "brilla por su ausencia" en el Ayuntamiento
15-Enero-2015 Fuente: Nota de prensa del Círculo Podemos de Salas

«La tresparencia nel Ayuntamientu Salas ¿úla?»

Fai yá más de 3 años que Sergio Hidalgo (FAC) preside la Casa Conceyu de Salas. D’entós p’acá, la opacidá yá ún de los calificativos meyores pa caracterizar el llabor sacáu alantre pol so equipu de gobiernu.

Nos últimos meses grupu grande de vecinos creó nel Conceyu Salas un de los Círculos qu’existen n’Asturies del nuevu partíu Podemos. Col envís de conocer l’estáu de dellos asuntos que preocupen a los habitantes del conceyu, el Círculu Podemos Salas lleva meses mandando al rexistro del Conceyu solicitúes por escrito pa la consulta de della información público. Dellos temes, como la concesión pal abastecimiento d’agua a la empresa Asturagua, filial asturiana d’Aquagest, son obxectu d’estes peticiones, pues podían producise irregularidades na so renovación anticipada. Resáltase qu’esi ta, precisamente, baxo investigación por parte del Xulgáu de Primer Instancia y Instrucción númeru 3 d’Avilés, que lleva la trama asturiana del Casu Pokemón. La molición vecinal alredor del agua medra, y esto vese pola suba nes tarifes pa les families y la merma evidente na calidá del serviciu. Otros temes, como la xestión del terrén comunal del conceyu por parte del Ayuntamientu, tamién faen que los vecinos s’entruguen; por exemplu el Monte’l Visu foi tiráu recién desconociéndose nel Conceyu’l destín que llevaron los cuartos de la madera. Llamentablemente l’equipu de gobiernu escaez estes peticiones, contestando col silenciu alministrativu. Too a pesar de les bones palabres del alcalde, quien en priváu dixo en repetíes ocasiones a los encargaos del Círculu Podemos Salas que-ys diba facilitar la consulta de los expedientes requeríos. Ello fai que la credibilidá del alcalde penda d’un filu.

La falta tresparencia na xestión municipal faise evidente tamién echando una mirada a les probetayes actes de los Plenos municipales que l’Ayuntamientu Salas pon a disposición de la vecería na páxina web. Nelles nun se recueyen los debates nin les decisiones, la información ye críptica y perpoca, con abondes referencies a expedientes, decretos y informes que siguen fuera de la mano de la xente’l Conceyu. Aínda pior, l’acta más recién que ta disponible na web foi d’esti agostu pasáu. En plenu sieglu XXI, cuando la sociedá xunta glaya pa más tresparencia nos asuntos públicos, l’Ayuntamientu de Salas nun fai los sos deberes.

Por mor de too esto, queda claro que l’alcalde Sergio Hidalgo y el so equipu de gobiernu desempeñen el so llabor d’espalda al vecino. Nun se da tresparencia nos asuntos públicos de Salas. Poro, el círculu local de Podemos demanda un cambiu na actitú del Ayuntamientu de Salas, y que s’afite una verdadera política fecha n’abertal pa la ciudadanía. Sólo asina los vecinos podrán sentir la cercanía y la proximidá qu’han brinda-ys les instituciones municipales. Nesta dirección va continuar trabayando’l Círculu Podemos Salas, y dende les sos conceyos abiertos va siguir exixéndose claridá, tresparencia y exemplaridá na política municipal de Salas.

Castellano

Hace ya más de 3 años que Sergio Hidalgo (FAC) preside el Ayuntamiento de Salas. Desde entonces, la opacidad es uno de los mejores calificativos para caracterizar la labor desempeñada por su equipo de gobierno.

En los últimos meses un amplio grupo de vecinos han creado en el concejo de Salas uno de los muchos círculos que existen en Asturias del nuevo partido Podemos. Con el afán de conocer el estado de ciertos asuntos que preocupan a los habitantes del municipio, el Círculo Podemos Salas lleva meses remitiendo al registro del Ayuntamiento solicitudes por escrito para la consulta de diversa información pública. Temas como la de la concesión para el abastecimiento de agua a la empresa Asturagua, filial asturiana de Aquagest, son objeto de estas peticiones, pues podrían haberse producido irregularidades en su renovación anticipada. No en vano, dicho proceso está bajo investigación por parte del Juzgado de Primera Instancia e Instrucción nº 3 de Avilés, que lleva la trama asturiana del Caso Pokémon. La preocupación vecinal alrededor del agua es creciente a la vista de las subidas en las tarifas para las familias y la merma evidente en la calidad del servicio. Otros temas, como la gestión de los terrenos comunales del municipio por parte del Ayuntamiento, también han suscitado preguntas de los habitantes de Salas, pues por ejemplo el monte del Viso ha sido talado recientemente desconociéndose en el concejo el destino del dinero obtenido de su corta.

Lamentablemente, el equipo de gobierno obvia todas estas peticiones, ofreciendo el silencio administrativo como única respuesta. Todo ello a pesar de las buenas palabras del alcalde, quien en privado aseguró en repetidas ocasiones a los portavoces del Círculo Podemos Salas que les facilitaría la consulta de les expedientes requeridos. Lo cual deja la credibilidad del alcalde en entredicho.

La falta de transparencia en la gestión municipal se hace evidente también a la vista de las pobres actas de los Plenos municipales que el Ayuntamiento de Salas pone a disposición de los vecinos a través de su página web. En ellas no se recogen los debates ni las deliberaciones, las informaciones son crípticas e hiperbreves, con multitud de referencias a expedientes, decretos e informes que permanecen fuera del alcance de la gente del concejo. Peor aún, el acta más reciente disponible en la web es del pasado mes de agosto. En pleno siglo XXI, y cuando la sociedad en su conjunto clama por una mayor transparencia en los asuntos públicos, el Ayuntamiento de Salas no hace sus deberes.

A la vista de estos hechos, queda claro que el alcalde Sergio Hidalgo y su equipo de gobierno desempeñan su labor a espaldas de sus vecinos. No hay transparencia en los asuntos públicos de Salas. Por ello, el círculo local de Podemos exige un cambio en la actitud del Ayuntamiento de Salas, y que se implante una verdadera política abierta hacia la ciudadanía. Sólo así los vecinos sentirán la cercanía y la proximidad que deben brindarles las instituciones municipales. En esta dirección continuará trabajando el Círculo Podemos Salas, desde cuyas asambleas abiertas se seguirá exigiendo claridad, transparencia y ejemplaridad en la política municipal salense.


Artículos y temas relacionados

Sección noticias de Asturias

AsturiasVerde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de Cookies
Editor:
Antonio R. Dosantos. Contacto: C/ Carlos Albo 24 - 4ºB. 33430/Candás, Asturias. Tlf. 619538534.
redaccion@asturiasverde.com