Vídeo noticias de Asturias Verde 

Visitantes desde 11 Oct 2017
Free counters!

 

Andecha Astur lleva al Congreso de los Diputados preguntas sobre los problemas endémicos de Gozón
Andecha Astur entruga al Gobiernu español sobro problemes reinales de Gozón
8-Enero-2015 Fuente nota de prensa de Andecha Astur


by EnVerde

Andecha Astur, al traviés del Diputáu Jon Iñarritu –Amaiur- miembru de la coallición Los Pueblos Deciden de la que forma parte, presentó una batería d’entrugues sobro problemes reinales de la collación de Bañugues.
La incapacidá, sinón falta de voluntá política, del Conceyu Gozón pa dar rempuesta a múltiples problemes qu’afeuten principalmente a la collación de Bañugues, con un gobiernu municipal cuya incompetencia ye asemeyada a la falta d’iniciatives de la oposición, lo que llevó a una situación de problemes enquistaos indefinidamente.
Énte esta situación, Andecha Astur tomó la iniciativa pa llograr rempuestes, soluciones y pa que se depuren les oportunes responsabilidaes. Nesti sen, y al traviés del Diputáu Jon Iñarritu - Amaiur - miembru de la coallición Los Pueblos Deciden xuntu con Andecha Astur, dirixóse al Gobiernu español solicitándo-y la rempuesta per escrito a dalgún d’estes temes pendientes, en visu a llograr la información precisa –que la Casa Conceyu Gozón ñega- pa posteriores actuaciones, tantu a nivel européu comu directamente llegales.
Nesi sen, y comu pue vese nos documentos alxuntos, Andecha Astur entrugó por:
• El saneamientu de la parroquia de Bañugues, cola esclusión del barriu de Cerín, y la inclusión de La Ribera, que yá tenía’l saneamientu anováu.
• La esistencia d’enganches illegales a casetes y autocaravanas en finques incluyíes na Rede Natura 2000 y nel LIC-ZEPA Lluanco-Cabu Bustiu.
• La esistencia d’una depuradora que vierte direutamente al pedreru en plena fastera intermareal nun estremu de l’abra en que s’atopa la sablera de Bañugues.
• La situacion llegal del Bar La Playa y les xides poles que nun se-y aplicó la Llei de Costes.
• El xacimientu arqueológio nel marxe ocidental de l’abra de Bañugues:
o Por qué nun s’incluyó ente los daños reparables del temporal de febreru de 2014?
o Si va ampliar el Ministeriu’l so Plan d’Adecuación de la Sablera de Bañugues pa protexer esti xacimientu.
o Si va actuar l’Alministración central par que los poderes públicos autonómicos y municipales cumplan cola so obligación costitucional de proteición del padrimoniu hestóricu.
• La interrupción y/o ocupación de la servidume de tránsitu na sablera de Bañugues por zarros y casetes illegales.
o Si esisten denuncies o trámites o d’espedientes sancionadores escontra ellos.
o Si va abrir el Ministeriu una investigaciónpa determinar les xides poles que nun s’aplicó la Llei de Costes.

Castellano

Andecha Astur, a través del Diputado Jon Iñarritu –Amaiur- miembro de la coalición Los Pueblos Deciden de la que forma parte, presentó una batería de preguntas sobre problemas endémicos de la parroquia de Bañugues.

La incapacidad, sino falta de voluntad política, del Ayuntamiento de Gozón para dar respuesta a múltiples problemas que afectan principalmente a la parroquia de Bañugues, con un gobierno municipal cuya incompetencia es similar a la falta de iniciativas de la oposición, lo que ha llevado a una situación de problemas enquistados indefinidamente.
Ante esta situación, Andecha Astur ha tomado la iniciativa para obtener respuestas, soluciones y para que se depuren las oportunas responsabilidades. En este sentido, y a través del Diputado Jon Iñarritu –Amaiur- miembro de la coalición Los Pueblos Deciden junto con Andecha Astur, se ha dirigido al Gobierno español solicitándole la respuesta por escrito a alguno de estos temas pendientes, al objeto de obtener la información necesaria –que el ayuntamiento de Gozón niega- para posteriores actuaciones, tanto a nivel europeo como directamente legales.
En tal sentido, y como puede verse en los documentos adjuntos, Andecha Astur ha preguntado por:
• El saneamiento de la parroquia de Bañugues, con la exclusión del barrio de Xelaz, y la inclusión de La Ribera, que ya tenía el saneamiento renovado.
• La existencia de enganches ilegales a casetas y autocaravanas en fincas incluidas en la Red Natura 2000 y en el LIC-ZEPA Lluanco-Cabo Bustio.
• La existencia de una depuradora que vierte directamente al pedrero en plena zona intermareal en un extremo de la ensenada en que se encuentra la playa de Bañugues.
• La situacion legal del Bar La Playa y los motivos por los que no se le aplicó la Ley de Costas.
• El yacimiento arqueológio en el margen occidental de la ensenada de Bañugues:
o Por qué no se incluyó entre los daños reparables del temporal de febrero de 2014?
o Si ampliará el Ministerio su Plan de Adecuación de la Playa de Bañugues para proteger este yacimiento.
o Si actuará la Administración central par que los poderes públicos autonómicos y municipales cumplan con su obligación constitucional de protección del patrimonio histórico.
• La interrupción y/o ocupación de la servidumbre de tránsito en la playa de Bañugues por cierres y casetas ilegales.
o Si existen denuncias o trámites o de expedientes sancionadores contra ellos.
o Si va abrir el Ministerio una investigación para determinar las razones por las que no se aplicó la Ley de Costas.


Artículos y temas relacionados

Sección concejo de Gozón

AsturiasVerde.com
Obra bajo una licencia de Creative Commons. Más datos en el vínculo de la licencia. Política de Cookies
Editor:
Antonio R. Dosantos. Contacto: C/ Carlos Albo 24 - 4ºB. 33430/Candás, Asturias. Tlf. 619538534.
redaccion@asturiasverde.com