Castellano
UNA, Unida Nacionalista Asturiana, recuerde que puede ser un delito, al ser Penarronda un Monumento Natural. Ante la sanción recaída sobre el Ayuntamiento de Castropol por los vertidos que sufre el río Penarronda, queremos aclarar que la misma se refiere a una denuncia realizada ya en el año 2007 por vecinos de Castropol, que es independiente de la nueva denuncia presentada el pasado verano por UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA (UNA), que requerirá a su vez la apertura de un nuevo expediente sancionador. Por otra parte, también manifestamos nuestra oposición a que esta infracción sea calificada como “leve” y sancionada con la cantidad casi simbólica de 600 euros.
En este sentido, hay que recordar que la playa de Penarronda tiene bandera azul y además, por su gran calidad ambiental, por la singularidad de sus dunas y por la presencia en ella de especies de flora y fauna de gran valor, tiene un interés excepcional, tanto desde el punto de vista natural como patrimonial, razón por la cual ha sido declarada Monumento Natural, incluyéndola dentro de la Red de Espacios Naturales Protegidos. A todo esto hay que añadir la presencia en ella de especies amenazadas de la flora, e incluso en peligro de extinción, como el alhelí de mar, “Malcomia littorea”, que es única en Asturies, y especies igualmente amenazadas de la fauna, como el ostrero y la nutria.
La contaminación del río de Penarronda es un grave atentado al medio ambiente, que puede revestir caracteres de delito al tratarse de un daño inflingido a un espacio protegido, y que no puede quedar en una simple falta “leve”. Por todo ello, desde UNA solicitamos la máxima sanción contra la entidad o personas que sean consideradas responsables de este atentado medioambiental
Asturiano
UNIDA NACIONALISTA ASTURIANA (UNA) ACLARA QUE LA CONTAMINACIÓN DE PENARRONDA TA PENDIENTE D’OTRA DENUNCIA.
Recordamos que pue ser un delitu, al ser Penarronda un Monumentu Natural
Énte la sanción impuesta’l Ayuntamiento de Castropol polos vertíos del ríu Penarronda, queremos aclarar que la mesma refiérese a una denuncia fecha nel añu 2007 por vecinos de Castropol, que ye independiente de la nueva denuncia presentada’l pasáu branu por UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA (UNA), la cuala requerirá a la so vez l’apertura d’un nuevu expediente sancionador. Por otra parte, tamién manifestamos la nuestra oposición a qu’esta infracción seya calificada como “leve” y sancionada con la cantidá casi simbólica de 600 euros.
Nesti sen convien remembrar que la playa de Penarronda tien nestos momentos bandera azul. Pero, amás, esta playa, pola so gran calidá ambiental, pola singularidá de les sos dunes y pola presencia nella d’especies de flora y fauna de gran valir, tien un interés escepcional, tanto dende’l puntu de vista natural como patrimonial, razón pola cuala fue declarada Monumentu Natural, incluyéndola na Rede d’Espacios Naturales Protexíos d’Asturies. A to esto hai qu’amestar la presencia nella d’especies menazaes de la flora, ya inclusive en pelligru d’estinción, como l’alhelí de mar, “Malcomia littorea”, que ye la única n’Asturies, y especies igualmente menazaes de la fauna, como l’ostreru y la llóndriga.
La contaminación del ríu Penarronda ye un grave atentáu al mediu ambiente que, que pue tener caracteres de delito al tratase d’un dañu a un espaciu protexío, y que nun pue quedar nuna simple falta “leve”. Por too ello, dende UNA solicitamos la másima sanción contra la entidá o persones que sean consideraes responsables d’esti atentáu mediuambiental.
UNA, Unida Nacionalista Asturiana
|
Agrege esta noticia. Marcadores sociales
Opine en el blog
|